3 תשובות
קודם כל לגבי זה שלא נכנסת, לפעמים צריך לעשות דברים שקצת לא רוצים. לגבי ההורים שלך תגידי להם שזה ממש חשוב לך ושאת תתאמצי כדי שזה יקרה. במקרה הגרוע תסעי בתחבורה ציבורית.
שואל השאלה:
מה קשור תחבורה ציבורית אני לא יכולה לעבור לשם בלי שהם יעשו את זה..., וכבר מאוחר מדי בקטע של השיחה מה גם שאני לא יעשה דברים שלא בנוח לי איתם....
מה קשור תחבורה ציבורית אני לא יכולה לעבור לשם בלי שהם יעשו את זה..., וכבר מאוחר מדי בקטע של השיחה מה גם שאני לא יעשה דברים שלא בנוח לי איתם....
לא לעשות דברים שלא בנח איתם (לא מדבר על הרמה המוסרית) זה משהו ששייך לילדים קטנים. מבוגרים תמיד עושים דברים קשים ולא נעימים. כן גם ההורים שלך כנראה עושים קניות, עובדים, משלמים מיסים וכו'. תתבגרי ותעשי את זה.
באותו הנושא: