8 תשובות
אוי נו שוב אתה מהשאלה על הכדור הארץ שטוח

חאלס נו מה האינטרס שלהם לשקר, מה עוד אתה צריך חוץ מזה
יש הוכחות שהיו שם אנשים, כדאי שתתחיל להשלים עם העובדה הזאץ
היה היה ,ענו עלזה יש אינספור קונספירציות,בגלל שאין אטמוספירה ואין יכולת לדגל להתנופף וכו הוא בצורה הזו בגלל מחסור בגרבייטציה חזקה וכן בגלל התנועות של האסטרונאים עצמם כשתקעו את הדגל בחלל
יש רוח בחלל
אנונימית
היו על הירח.
זה פשוט לא נכון מה שכתבת, הדגל זז מפני שהירח מקבל מהשמש קרינה ממש רבת עוצמה ושהיא טוענת את האטומים במטען חיובי.
anyway
שואל השאלה:
אין ^^
אנונימי
שמעת על פוטושופ?
התמונה הזאת ספציפית מזויפת, אבל היו אנשים בירח
גם אני חושב שהאנושות לא הייתה על הירח.
ולא, כדור הארץ הוא לא שטוח.