2 תשובות
ksp
סחורה מעולה, מחירים זולים ואחריות של שנה בערך.
קניתי שם טלפון ב300 שקל פחות ממה שהייתי קונה אותו מחנויות אחרות.
מחסני חשמל.. אנחנו (המשפחה שלי) קונים משם תמיד הם נחשבים דיי זולים הטלפונים חדשים (לא יד שניה) והם יגיעים עם אחריות (לא זןכרת כמה זמן)
באותו הנושא: