7 תשובות
אני בוכה
וברור.
אני אהיה כנה איתך
אם הייתי אחותך הייתי מתרחקת ממך באותו רגע
אנונימית
יצאת ילדה בת 4 אם זה בסדר מבחינתך אז כן
פלוצים אף פעם לא הצחיקו אותי אז לי הסיפור הזה סתם נשמע מוזר.
אבל אם אלה בדיחות שאתם צוחקים אליהם במשפחה אז סביר להניח שהיא תצחק ותישכח
זאת אחותך תרגישי איתה בנוח למה לא
שואל השאלה:
היא צחקה חח אבל הרגשתי קצת לא תרבותית
אנונימית
שטויות