4 תשובות
פורטנייט כן. פלייסטישן לא.
אנונימי
גם אני משחקת עם ידידים פיפאא לא נדבר על זה שאני מפסידה
ומצטרפת לשאלה
לא ...זה מה שאת אוהבת לעשות ולמי שלא טוב לא אז לא שווה את היחס שלך תעשי מה שאת אוהבת ואל תקשיבי לאחרים טוב לא טוב מוריד או לא כל עוד כיף לך ועושה לך טוב תמשיכי כך ובכלל לא מוריד
למה ממשיכים לשאול את זה כאילו התשובה לא מובנת מאליו
בערך 80 אחוז מהבנים שדיברתי איתם התלהבו מזה שאני גיימרית וה20 האחרים פשוט לא היה להם ממש אכפת מזה
בקיצור זה עניין של אם הבנאדם שאת מדברת איתו מתעניין בגיימינג או משחקים או לא ואם לא זה לא סיבה שיוריד להם ממך
אבל מסכימה עם מה שרשמו פה, פורטנייט זה בהחלט זבל