9 תשובות
נכון .. אבל אנשים פה קטנים, לא מבינים שחרדים לא ממש אוהבים להשתלב בחברה(חלק מהם). הדתיים הם באמת תורמים הרבה
אנונימי
שעכשיו יש לי עוד סיבה למה לא לאהוב אותם
אנונימי
שואל השאלה:
מסכים שיש הרבה נתינה, זו מצווה בתורה
רק הדגשתי את העניין של העמותות
אנונימי
צודק. אני דתיה ,דאממ
דעתי שאתה מנסה להסית
די כבר חלאס
לא צריך להצדיק את כולם כל הזמן
אבל כן להלחם בשבילם כמעפילים ופוגעים בצורה נוראית בלי שום סיבה!
אני לא מצדיקה את כולם כי כל מי שמתנהג חרא לשוטרים וחיילים הוא חרא בעצמו
והחלק הזה שהוא קיצוני שונא את ישראל יכול בשמחה ללכת לברוקלין
אנונימית
רוב הארגונים והעמותות זה חרדים הקימו..כן,אותם "שרצים" ו"טפילים" שאתם והתשקורת ככ שונאים...
למה אתם לא חוקרים את הערבים?למה אתם לא אומרים להם כלום שהם מתפללים במסגדים כרגיל ויושבים בשקט?! הם פי אלף מתקהלים.אבל לא,העיקר להיות נגד הדתיים,נגד חלק מהעם שלנו.
זה לא החרדים ^
זה הדתיים בעיקר
הוא אומר זה בשאלה תהיי בריאה
איזה אנשים יש פה
אנונימי
זה ארגונים חרדיים.