7 תשובות
החלקתי באוטובוס נתקלתי בבטן של איזה איש שמנמן והפלתי לו את העיתונים מהידיים -. -
הרגשתי כל כך רע עם עצמי אחר כך o:

אנונימי
אמא שלי נכנסה לי לחדר שהייתי עם מישהי באמצע
אנונימי
אמ זה היה ככה שיחקנו בשכונה וכיאילו היה חומה כזאת -את יודעת עמוד, ושיחקנו תופסת אז הייתי קטנה כזאת לא ראיתי תעמוד שכן שלי רדף אחרי רצתי מהר ולא שמתי לב שישי קיר מקדימה נתקעתי בו קיבלתי בומבה חבל על הזמן..o_o
רכלתי קצת על איזו חברה שעשתה לי קטע ממש לא יפה ובטעות הטלפון החכם שלי התקשר אליה (נלחצו המקשים) ולא דברנו אחר כך איזו חצי שנה.. פאדיחה!
אנונימית
באתי לחבר שלי והתחלנו להתנשק.. ושכבנו ואז אמא שלו נכנסה באמצע והיינו צריכים להסביר לה מה עשינו.. חחח
אנונימי
רצתי לבית ספר כי עמדתי לאחר וירד גשם וכשנכנסתי לבצפר, דפקתי את החליקה של החיים שלי.. ):
אנונימית
חח ישבתי על חבר שלי והתנשקנו והוא כולו כזה מלטף אותי ופתאום אמא שלו נכנסת, תזכירו לנו לנעול תדלת פעם הבאה ;)
אנונימי