התחברות הרשמה

לדעתכם אם הקורונה הייתה בן אדם היא הייתה bad bitch כזאת?

5 באפריל 2020, 22:52
קורונהבן אדםבאד ביצ'    
2 תשובות
כן
בסטר בקסטר
או כן לגמריי
ה
הייטרית.
באותו הנושא:
אם קורונה הייתה בן אדם, מה הייתם אומרים לה?
היי אשמח את דעתכם לגבי זה אם הייתם הולכים או לא אחרי הקורונה ..
כבר הייתה פעם בישראל בעבר מגפה בסדר גודל כמו של הקורונה?
הייתם רוצים סרט שמבוסס על מה שעכשיו קורה עם הקורונה?
מה הייתם מעדיפים: שלום עולמי או תרופה לנגיף הקורונה?
אם הקורונה הייתה בן אדם לדעתכם היא הייתה bad bitch כזאת
תארו לכם שבאחד באפריל יגידו לכולנו שכול הקורונה והבידוד הייתה מתיחה אחת גדולה,מה דעתכם?
הייתם עוברים את וירוס הקורונה תומרת 2 מיליון דולר ?
הייתם רוצים קבוצה לכל עדכוני הקורונה?
איפה הכי הייתם רוצים לגור (אם לא הייתה קורונה)?
אם הייתם יכולים לחזור בזמן במטרה למנוע את הקורונה, מה הייתם עושים?