4 תשובות
הגוף של סאמריי זה באמת חלום
הגוף שלי רק יותר רזה
אני חושבת שאם אני ארזה איזה 10 קילו הגוף שלי יהיה פצצתי
אני חושבת שאם אני ארזה איזה 10 קילו הגוף שלי יהיה פצצתי
אנונימית
את הגוף שלי רק עם קו בבטן-להיות רזה יותר/מחוטבת. אני לא רוצה להיות קרש לגמרי אבל רק יותר מחוטבת כזה חח
הייתי רוצה קצת להתחטב בבטן בקטנה ממש אבל בתכלס הגוף שלי יפה
אני אוהבת אותו
אני אוהבת אותו
באותו הנושא: