4 תשובות
כל עבודה מכבדת את בעליה, אין עבודה פחות טובה מהאחרת אולי ברווחים אבל תכלס אין הבדל
תעבדי במה שאת רוצה. כל עוד את אוהבת את זה ותשקיעי את תצליחי
שואל השאלה:
לפי התשובות שלכם אני מבינה שלא
לפי התשובות שלכם אני מבינה שלא
אנונימית
אין דבר כזה עבודה טובה וכל אחד ומה שמתאים לו ובמה שהוא טוב
באותו הנושא: