6 תשובות
אני חושבת שעולים רגיל, לא ישאירו אותנו כיתה כי בסופו של דבר החזירו לנו את השיעורים, נלמד עוד 10 ימים נוספים וגם עושים עוד 5 בגרויות ((או שזה רק תיכונים))
עולים רגיל אני חושבת
עולים רגיל, 100 אחוז
עולים רגיל בחיים לא ישאירו אותנו כיתה
עולים רגיל
למה שנשאר כיתה? אל תגזימי
באותו הנושא: