8 תשובות
ממה יש לפחד, זה לא כאילו יש לי שליטה על המצב הזה... זה מה שיש וחיים עם זה.
זה לא יקרה, עוד כמה חודשים זה כבר מאחורינו
לא יקרה
אם אנשים ימשיכו לשים פס ולצאת החוצה שלא לדברים חיוניים, אז כן זה יכול להימשך שנתיים

יש המון אנשים שלא שמים פס ויוצאים להליכות, לוקחים את הילדים לגני שעשועים, הולכים לים .. כאילו זה סתם חופש רגיל ולא מבינים את ההשלכות האלה .. סתם משחקים את עצמם גיבורים "לי זה לא יקרה"
לא, דווקא מתאים לי
זה לא יימשך שנתיים כי כבר יהיה חיסון אבל כןן מפחדת ממה יהיה בזמן הקרוב..
לא מפחדת אבל אני אהיה בבאסה רצינית
אני נהנת, לא כיף לי בבית ספר
אנונימית