8 תשובות
שואל השאלה:
ואם המורה תבקש שאראה
ואם המורה תבקש שאראה
אנונימית
למשל לי הייתה שיחת זום והסתרתי את עצמי והיא איימה עליי ואמרה לי שאם אני יסתיר אז היא תן לי הפרעה סתם מורה מגזימה ... את יכולה להגיד לה שזה לא נותן לך
ואם היא מסבירה לך תגידי לה "זה לא נותן לי "
"אני לא מצליחה "
"אני לא מצליחה "
מקווה שעזרתי :)
תגידי שאין לך מצלמה במחשב (מחשבים שמחוברים לצג הם בלי מצלמה מובנית).
אל תתביישי פשוט תראי את עצמך כמו שכולם מראים
אבל אם לא רוצה את לא חייבת
אבל אם לא רוצה את לא חייבת
תהיי בלי מצלמה
אפשר להיות בלי מצלמה
פשוט תכבי אותה
פשוט תכבי אותה
באותו הנושא: