7 תשובות
שואל השאלה:
העצה הכי טובה שאני יכולה לתת כאן
בנות תעשו טובה אל תיצאו עם בנים מהאתר הזה
ובטח ובטח שלא לשלוח להם תמונות שלכן בעירום
העצה הכי טובה שאני יכולה לתת כאן
בנות תעשו טובה אל תיצאו עם בנים מהאתר הזה
ובטח ובטח שלא לשלוח להם תמונות שלכן בעירום
אנונימית
שיהיו כמו שהם ולא לשחק אותם גיבורים
לעזוב את האתר.
שאתם יפים בכל צורה ושאף אחד לא יוריד לכם תבטיחון
תאהבו את עצמכם ואת מי שאתם ואל תשתנו בשביל אף אחד עצה שאני מעדיפה לתת לא רק לאלה שבסטיפס
באמת לא לקחת שום דבר יותר מדי ללב
עוד כמה שנים אתם תצחקו על עצמכם שהרשתם ללב שלכם להשבר בגלל האקס/קראש, תצחקו/תצטערו על חלק מהריבים שלכם עם ההורים, וכו'..
ותזכרו שגיל ההתבגרות זה הטירונות לחיים שאחרי והכל זה מחשולים(כן, ב-ח').
עוד כמה שנים אתם תצחקו על עצמכם שהרשתם ללב שלכם להשבר בגלל האקס/קראש, תצחקו/תצטערו על חלק מהריבים שלכם עם ההורים, וכו'..
ותזכרו שגיל ההתבגרות זה הטירונות לחיים שאחרי והכל זה מחשולים(כן, ב-ח').
תלוי באיזה הקשר.
בכללי לא לשפוט ולנסות לעשות טוב.
יש לנו נטייה ללכת על דברים שליליים
בכללי לא לשפוט ולנסות לעשות טוב.
יש לנו נטייה ללכת על דברים שליליים
באותו הנושא: