6 תשובות
אף פעם לא אהבתי אותה והשירים שלה
ויש לי חברה טובה בשם סלינה אז כל הזמן קוראים לה סלינה גומז אז פשוט נמאס לי מלשמוע את השם סלינה גומז
ויש לי חברה טובה בשם סלינה אז כל הזמן קוראים לה סלינה גומז אז פשוט נמאס לי מלשמוע את השם סלינה גומז
היא לא אנטישמית, היא פרו פלסטינאית למיטה ידיעתי
ומאותה סיבה אני לא מתה עליה :)
ומאותה סיבה אני לא מתה עליה :)
מעולם לא בדיוק אהבתי אותה, בלי קשר לאנטישמיות. לא בתור זמרת ולא בתור שחקנית
היא לא אנטישמית.
ואני מתה עלייה
ואני מתה עלייה
תקראי את זה
זאת תשובה שכתבתי בשאלה אחרת כזאת
היא לא אנטישמית.
היא העלתה פעם בצוק איתן פוסט "תתפללו לעזה", היאהתכוונה לתושבים שם לא לחמאס, שגם הרבה מהתושבים מתנגדים לחמאס והמצב שם על הפנים. גם אני מרחמת עליהם (ואני ימנית דרך אגב). היא לא כתבה פלסטין/חמאס, אז היא אפילו לא החשיבה אותם למדינה. אם היא הייתה בעד פלסטין היא הייתה אומרת פלסטין כמו זאין וריהאנה שאחריי שיצאו עליהם שהם כתבו את זה הם מחקו, היא לא מחקה ועמדה על שלה כי זה מה שהיא התכוונה.- אני לא אוהבת את מה שהיא עשתה כי אני בכללי לא אוהבת שמפורסמים מתערבים בפוליטיקה, אבל היא לא אנטישמית.
בנוסף, יש תמונה שלה עם דגל ישראל, סרטונים שהיא עשתה למעריצים שלה בישראל, היא חגגה חנוכה, היא עשתה קידוש, יש לה חברים יהודים והיא הייתה צריכה לבוא לכאן עם אחת מהן לפני שנה וחצי בערך (אבל לא הגיעה בגלל המצב הבטחוני וכי המחלה שלה החמירה), היא ענתה למעריצה ישראלית בצוק איתן ואמרה לה שהיא איתנו ושאנחנו לא לבד ועוד.
אני הייתי אני, סלינה הייתה סלינה, ואתם הייתם אתם (:
זאת תשובה שכתבתי בשאלה אחרת כזאת
היא לא אנטישמית.
היא העלתה פעם בצוק איתן פוסט "תתפללו לעזה", היאהתכוונה לתושבים שם לא לחמאס, שגם הרבה מהתושבים מתנגדים לחמאס והמצב שם על הפנים. גם אני מרחמת עליהם (ואני ימנית דרך אגב). היא לא כתבה פלסטין/חמאס, אז היא אפילו לא החשיבה אותם למדינה. אם היא הייתה בעד פלסטין היא הייתה אומרת פלסטין כמו זאין וריהאנה שאחריי שיצאו עליהם שהם כתבו את זה הם מחקו, היא לא מחקה ועמדה על שלה כי זה מה שהיא התכוונה.- אני לא אוהבת את מה שהיא עשתה כי אני בכללי לא אוהבת שמפורסמים מתערבים בפוליטיקה, אבל היא לא אנטישמית.
בנוסף, יש תמונה שלה עם דגל ישראל, סרטונים שהיא עשתה למעריצים שלה בישראל, היא חגגה חנוכה, היא עשתה קידוש, יש לה חברים יהודים והיא הייתה צריכה לבוא לכאן עם אחת מהן לפני שנה וחצי בערך (אבל לא הגיעה בגלל המצב הבטחוני וכי המחלה שלה החמירה), היא ענתה למעריצה ישראלית בצוק איתן ואמרה לה שהיא איתנו ושאנחנו לא לבד ועוד.
אני הייתי אני, סלינה הייתה סלינה, ואתם הייתם אתם (:
היא לא אנטישמית היא לא כתבה פלסטין היא כתבה עזה אבל אחרי זה היא גם התנצלה וגם היא חגגה פעם חנוכה והיא מושלמת .
באותו הנושא: