3 תשובות
לדעתי אם בקושי שיחקת בפלייסטיישן יש סיכוי שגם בזה לא כל כך תשחק
אם אתה מכיר את הנינטנדו ויצא לך לשחק בסוג הזה ונהנת אז תקנה, לי יש כבר שנתיים ואני עדיין משחק...
אני ממש אוהבת את הנינטדו גם אני חשבתי שימאס לי אחרי שבוע אבל ממש כיף לשחק בקונסולה היא ממש שווה קנייה.