6 תשובות
עשיתי פעם, יצא לי מגשר
כן, אני מכיר.
בעברית יצא לי entp באנגלית intp.
המבחן באנגלית מעט שונה לדעתי.

בכל מקרה, זה נחמד.
לי יצא מנהל
שואל השאלה:
אני לוגיסטיקאי