6 תשובות
עשיתי פעם, יצא לי מגשר
כן, אני מכיר.
בעברית יצא לי entp באנגלית intp.
המבחן באנגלית מעט שונה לדעתי.
בכל מקרה, זה נחמד.
בעברית יצא לי entp באנגלית intp.
המבחן באנגלית מעט שונה לדעתי.
בכל מקרה, זה נחמד.
יצא לי תומך
לי יצא מנהל
שואל השאלה:
אני לוגיסטיקאי
אני לוגיסטיקאי
בדרן
באותו הנושא: