7 תשובות
פתי זה לראות את הסדרה הזאת
לא ראיתי האח הגדול אבל בכללי מרגישה פתטית
לאנשים לא אכפת גם "החבר שלה " מיליונר טחון ואף טחד לא אכפת
מה שאכפת לאנשים זה שהפכו תוכנית ריאלטי מעניינת למשחק מכור וזה עצוב
מה שאכפת לאנשים זה שהפכו תוכנית ריאלטי מעניינת למשחק מכור וזה עצוב
אנונימית
לא
לא צופה, לא מעניין.
אני חושב שזה פתטי שבכלל ציפיתי בפח הגדול ביזבזתי 3 חוגשים מהחיים שלי על כלום
אנונימי
אני בכלל חושבת שכל התוכנית הזאת משעממת אז 0 הזדהות עם העצב של האנשים פה