12 תשובות
שעווה חמה יותר טוב לדעתי
אני אישית מעדיפה רצועות לגוף ולפנים שעווה חמה
שעווה קרה.. אם את לא מקצועית את יכולה לעשות לעצמך כוויה.. אני משתמשת ברצועות הרגילות וזה מעולנ
אני מעדיפה שעווה חמה
חמה לא הוריד לי הכל וזה היה מסורבל כזה אז אני מעדיפה רצועות לפנים
חמה הרבה יותר יעיל , הקרה כואבת יותר ונשאר שם הרבה יותר דבק .
ניסיתי גם וגם מה שכן אם את משתמשת בחמה את צריכה לדעת איך לעשות לך , קודם כל שזה יהיה סמיך ותבדקי כמה פעמים על חלק קטנטן בעור לפני שאת מורחת .
שואל השאלה:
על איזו שעווה חמה אתן ממליצות?
אנונימית
אני אוהבת של התפוח
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
שעווה חמה
לאא אל תעשי חמה זה כואב ממש
אנונימית
שואל השאלה:
אני עשיתי כבר פעם אחת של מגע הדבש וזה לא היה ממש כואב
אנונימית