14 תשובות
שואל השאלה:
לדעתכם!
לדעתכם!
לא
מי שאומר שכן זה נובע מקנאה
מי שאומר שכן זה נובע מקנאה
לא זה לא היה מכור.
לדעתי זה היה ככ מכור.
חחח קשה לכם שאתיופית ניצחה
הכל טוב יעבור לכם אל תדאגו
מינוסים אלי ;)
הכל טוב יעבור לכם אל תדאגו
מינוסים אלי ;)
זה היה מכור זה כזה שקוף
קנדי גירל את פשוט מקנאה
קנדי גירל את פשוט מקנאה
אנונימית
לא.
תמיד מי שלא מרוצה ישר אומר "מכור" בכל תוכנית
תמיד מי שלא מרוצה ישר אומר "מכור" בכל תוכנית
שואל השאלה:
לדעתי גם זה לא מקנאה גדי היה צאיך לקחת או ירדן פשוט בושה זה לא אמור היה להיות ככה בטח היא הביאה להם סיגה ( מאכל של אתיופים ) בקיצור לא גזען אבל זה מכור
לדעתי גם זה לא מקנאה גדי היה צאיך לקחת או ירדן פשוט בושה זה לא אמור היה להיות ככה בטח היא הביאה להם סיגה ( מאכל של אתיופים ) בקיצור לא גזען אבל זה מכור
בואנה יא לא מצחיק
לא נורא מבטיחה לך שיעבור לך, קצת שורף אבל עובר
לא נורא מבטיחה לך שיעבור לך, קצת שורף אבל עובר
לא מכור בכלל הגיע לה לזכות
לא מכור בכלל לתקווה היה מגיעה לזכות (גם לאסיף חיימשלי הוא) ובגלל זה היא זכתה
מכור חצי מדינה לא טועה
לירדן היו יותר תומכים
לירדן היו יותר תומכים
אנונימית
סורי אבל זה מכור,
יש סרטון של תקווה מדברת עם ליאור על איזה דנה אחת וליאור בטוחשהיא מתכוונת לדנה שבצוות של התוכנית.
בכללי, לא חושבת שמישהי שיורדת על אנשים, גונבת סיגריות ומחביאה אוכל.
חוץ מזה, היא אמרה דברים מזעזעים וגזענים כמו שהיא שמחה שגבר לבן מנקה ליד אישה אתיופית שנחה. לאף אחד מהמשתתפים לא היה אכפת שהיא אתיופית אבל היא התעקשה לדבר על זה כל רגע, כל העונה היא רק השפילה אנשים ואם זה מה שהחברה מעודדת- אנחנו במצב קשה.
אז נכון, היא מצחיקה והיא אינטילגינטית לגמרי, אבל מה זה שווה כשהיא רק דורכת על אנשים?
יש סרטון של תקווה מדברת עם ליאור על איזה דנה אחת וליאור בטוחשהיא מתכוונת לדנה שבצוות של התוכנית.
בכללי, לא חושבת שמישהי שיורדת על אנשים, גונבת סיגריות ומחביאה אוכל.
חוץ מזה, היא אמרה דברים מזעזעים וגזענים כמו שהיא שמחה שגבר לבן מנקה ליד אישה אתיופית שנחה. לאף אחד מהמשתתפים לא היה אכפת שהיא אתיופית אבל היא התעקשה לדבר על זה כל רגע, כל העונה היא רק השפילה אנשים ואם זה מה שהחברה מעודדת- אנחנו במצב קשה.
אז נכון, היא מצחיקה והיא אינטילגינטית לגמרי, אבל מה זה שווה כשהיא רק דורכת על אנשים?
אנונימית
הכי מצחיק אבל שלתקווה יש צמיד של לשון הרע לא מדבר אליי
על מי את עובדת? לא ריכלת על אנשים כל העונה?
על מי את עובדת? לא ריכלת על אנשים כל העונה?
אנונימית