10 תשובות
הירוק מגניב
כסף. אין כסף ב-512gb אז הייתי בוחרת אפור.
יש לי את ה11 הרגיל וקניתי בצבע סגול ואני מתחרטת, הייתי בוחרת היום או את הלבן או את הירוק או את השחור
הירוק אמאלה הוא מהמם
לאחותי יש את הירוק אז כנראה שהייתי לוקחת את הלבן וגם כי נראלי אם לא לוקחים צבע שהוא נטרלי נמאס מהצבע אחרי קצת זמן
אנונימית
לבן או ירוק
יש לי אותן בזהב
כל האייפונים שהיה לי לפני היו או בשחור או בלבן
לא אהבתי בכלל את בזהב אבל קניתי בצבע הזה כי לא היה עוד צבעים ולא היה חי ברירה עכשיו הבנתי שזה הצבע הכי יםה לטלפון הזה
הירוק, הכי מושך, מיוחד כזה
ירוק חצות, צבע יפה כלכך שלא היה בשום אייפון
יש לי אותו בשחור והוא הכי הולך עם כך המגנים או בכללי