3 תשובות
כן חח מזכיר לי בשיעור אחד יש מרוקאי אחד שאמר "אז מה אני ברברי, מה יש להתבייש בזה" ונקרעתי מצחוק
זאת באמת קללה דבילית, זה פשוט עם שמקורו מאירופה (אם אני לא טועה)
לא רק צפון אפריקה. זה היה בתקופת האימפריות, כל אימפריה קראה לאנשים שמחוץ לאימפריה שלה ברברים. קראו ככה גם לסקנדינבים, נורווגים, טורקים, מונגולים...
זה פשוט אומר חסרי תרבות
שואל השאלה:
אבל כיום המילה הזו מתייחסת בעיקר אליהם. אם תשאלי מרוקאי/מצרי וכו לא מהארץ אם הוא ערבי ברוב הפעמים הוא יענה לך שהוא ברברי לא ערבי
אנונימית