46 תשובות
ברשקה
כל פעם ממקום אחר אבל לרוב זה חנויות דגיטליות כי אין מה שאני מחפש בארץ
פול אנד בר ואורבניקה
קסטרו
עדיקה וברשקה
אורבניקה
h&m
פקטורי 54
פול אנד בר ואמריקן איגל
פול אנד בר
אורבן אאוטפיטרס :))
טופ שופ
פול אנד בר
אמריקן איגל
וברשקה
פול אנד בר
אמריקן איגל
וברשקה
את האמת דיוטי מוטי או טוונטי .. אבל תמיד משתנה...
אני לרוב קונה בחנויות שהם לא מותגים וכאלה
אני לרוב קונה בחנויות שהם לא מותגים וכאלה
ברנדי. ליטרלי חצי מהארון שלי זה הם
עדיקה ופול אנד בר
פול אנד בר וברשקה
זארה
אדיקה
עדיקה
פול אנד בר, ברשקה....
אורבניקה
אולד נייבי.
אמריקן איגל הבגדים שם כלכך יפים
עדיקה, ברשקה
פוקס, תמנון ו-h&m אבל עכשיו אני סוף סוף במידת נשים אז אני מתחילה לקנות בעדיקה, טוונטי פור סבן וכו'.
אנונימית
רב הארון שלי בגדים מלוויס
פוט לוקר
pastel junkies
פוט לוקר
אמריקן איגל
fox
פול אנד בר.
פוקס
לא יודע אמא שלי קונה לי
אורבניקה
חח יש לי נעליים רק מאורבניקה ואז אדידס ופילה וכל החולצות שלי מאורבניקה חוץ מכמה סוויטשירטים של אדידס
חח יש לי נעליים רק מאורבניקה ואז אדידס ופילה וכל החולצות שלי מאורבניקה חוץ מכמה סוויטשירטים של אדידס
סלקשיין חח
jin g
רנואר ו אייץ אנד אם
דיי בטוחה ש- pull and bear, גם מh&m אני קונה לא מעט.
בכל מקרה, אני לא כזאת חובבת קניות(אבל עדיין חשוב לי הסטייל שלי).
בכל מקרה, אני לא כזאת חובבת קניות(אבל עדיין חשוב לי הסטייל שלי).
נייק
פול אנד בר
פוקס או קסטרו
הארון של חברה של אחי.
אחלה חנות.
אחלה חנות.
אני משתדלת לא לקנות הרבה בגדים חדשים בגלל שמפריע לי כל הנושא של תעשיית האופנה המהירה, אבל אם כן אז פשוט מחנויות אאוטלט/יד שנייה נחמדות שבאזור, לפעמים אני מוצאת שם דברים ממש יפים(:
אני לוקחת הכל לאחותי ,אופסיי
והיא מגוונת מהכל
והיא מגוונת מהכל
באותו הנושא: