16 תשובות
כן
כן
לא בהכרח.
חד משמעית כן
אנונימית
לא לדעתי עדיף שהוא יהיה רגיש אלייך ולסביבה הקרובה קרובה שלו ולא לכןלם
תלוי עד כמה
חד משמעית כן
ממש לא
לאו דווקא
אנונימית
כן בטירוף חד משמעית! אבל לא רגיש כבר בקטע נשי שמכל דבר בוכה
אנונימית
תלוי
לא אוהבת רגישים חסרי אופי ועמוד שדרה
אני כן אוהבת בנים שיש בהם יותר עומק פשוט, זה לא בהכרח רגישות
אנונימית
חמודים יותר לפעמים תלוי אם הם בכיינים זה מעצבן אבל בעיקרון זה חמוד אבל לא בטעם שלי...
חד משמעית כן
ברור !