4 תשובות
קונטרול אלט דיליט, טאסק מאנאג'ר, אנד טאסק לאוריג'ין ולפתוח מחדש
פשוט יוצאים לגמרי דרך צד שמאל למטה (אם המחשב באנגלית) ואז פותחים מחדש
שואל השאלה:
וואי טנקס shnitzboi69 זה ממש עזר לי ניסיתי שבועיים חח
בכיף