3 תשובות
אמאלה אני גם רוצה לדעת
אנונימית
אתה שם אנונימי לפני שאתה שולח שאלה או תגובה ומוחק את האנונימי וכותב מחדש..
את עושה על שאלה אנונימית ואז אתה מוחק את האנונמי (פשוט תלחץ עליו) ותכתוב מה שבאלך
באותו הנושא: