10 תשובות
יותר מדי פעמים
לא כי אין לי אחים קטנים
לא, אני אומר להם למרוד ולצאת ממנו
כן דה כל הזמן
שואל השאלה:
וקרה שהם לא הקשיבו לכם כשאמרתם להם כזה דבר?
אנונימי
כן יואו זה משגע אותי
זה לא התפקיד שלי, אני יותר זאת שמנסה לפייס ולתמוך אבל לא לתת את העונשים
כן מלא פעמים.
אבל אין לי אחים קטנים
אנונימית