5 תשובות
שימי אלוורה
תמרחי משחה מרגיעה ותחכי יום-יומיים
זה בדרך כלל עובר..
שימי קרם פנים ותחכי קצת
בדרכ זה עובר לבד..
אני שמה שמן תינוקות כדי להוריד את השעווה ומחכה.
שימי ג'ל אלוורה זה עושה פלאים
אבל *אל* תשימי קרם לחות כשעוד אדום זה עושה גירוי