6 תשובות
זה דווקא אחלה
לא חבל על העוגיות?
אנונימית
חחח גם אני עושה את זה לפעמים
את לא סבתא
את לא סבתא
עצם זה שרשמת בצד הפך אותך לסבתא
סתם תה זה אחלה
סתם תה זה אחלה
עשיתי את זה עם חברים שלי את לא סבתא
אנונימית
שואל השאלה:
טוב לדעת שאני מגניבה xd
ושיש פה עוד כאלו ששותים תה עם עוגיות
טוב לדעת שאני מגניבה xd
ושיש פה עוד כאלו ששותים תה עם עוגיות
אנונימית
באותו הנושא: