6 תשובות
זה דווקא אחלה
לא חבל על העוגיות?
אנונימית
חחח גם אני עושה את זה לפעמים
את לא סבתא
עצם זה שרשמת בצד הפך אותך לסבתא
סתם תה זה אחלה
עשיתי את זה עם חברים שלי את לא סבתא
אנונימית
שואל השאלה:
טוב לדעת שאני מגניבה xd
ושיש פה עוד כאלו ששותים תה עם עוגיות
אנונימית