3 תשובות
שואל השאלה:
אני בכלל לא אוכלת בין ארוחות.. אני אפילו בקושי אוכלת בכללי..
אני אוכלת ממש בריא אבל לא נשארת רעבה..
ואני לא מצליחה לא הסתכל על קלוריות.. ואני חייבת להפסיק ולעצור את זה! זה לא משהו שהוא טוב.. אני לפעמים מגיעה למצבים שאני מפוצצת ממש
אני בכלל לא אוכלת בין ארוחות.. אני אפילו בקושי אוכלת בכללי..
אני אוכלת ממש בריא אבל לא נשארת רעבה..
ואני לא מצליחה לא הסתכל על קלוריות.. ואני חייבת להפסיק ולעצור את זה! זה לא משהו שהוא טוב.. אני לפעמים מגיעה למצבים שאני מפוצצת ממש
אנונימית
או שאוכלים משהו בריא דל קלוריות שהוא משביע או שפשוט אומרים לעצמך לא,אני יודע זה מפתה זה קשה אבל באמת שזה הכל בראש,לא אומר להרעיב חלילה פשוט שאפשר לוותר מוותרים ואוכלים אוכל משביע.
תשתדלי לא לאכול בין ארוחות..
כשאת אוכלת בוקר-צהריים-ערב תדחסי הרבה (בעיקר דברים שטובים לגוף) ואז לא תרצי שטויות בין לבין
כשאת אוכלת בוקר-צהריים-ערב תדחסי הרבה (בעיקר דברים שטובים לגוף) ואז לא תרצי שטויות בין לבין
באותו הנושא: