14 תשובות
צביעות
והבידוד
והבידוד
לרוב זה ההתנהגות שלי או של אחרים
בני אדם בכללי יצור מעצבן
בני אדם בכללי יצור מעצבן
שעונים לי יבש בהודעות
או שמשקרים לי
או שמשקרים לי
ההורים שלי
וזה שאין אינטרנט
וזה שאין אינטרנט
שעונים לי "טוב"
שקרים וצביעות וגם טמטום
שקרים, חוסר אכפתיות
שיש לי חבר סוף סוף אבל אנחנו לא רשמית ביחד בגלל הקורונה
אנונימית
כרגע? שר הבריאות
זרת בפינה של השולחן
שלא מעריכים אנשים
לחשוב על אנשים שאני כבר לא רוצה לחשוב עליהם, זה מרתיח אותי.
אני שונאת שאנשים משקרים כזה בשביל לצאת יותר "מקובלים" יש לי חברה שכל הזמן מנסה להתנהג כמו קבוצה של בנות מהשעה רק כי הן יותר "מקובלות" וזה ממש מזויף ומעצבן, בבקשה אל תשפטו אותי על זה.. אני פשוט שונאת שאנש יום מתנהגים בזיוף בשביל קבוצה אחרת של אנשים, אחר כך היא חופרת כמה שהן לא מעניינות אותה..
אנונימית
מחזור
באותו הנושא: