6 תשובות
לא עשיתי גבות עד כיתה ו
והמצב היה רע כן
והמצב היה רע כן
פתחתי אינסטגרם בגיל 10 והעלתי לשם תמונות שהם טראומה לכל החיים
התאפרתי בתקופת החטיבה.
הפוסטים שלי בפייסבוק מהיסודי
אוי ואבוי
אוי ואבוי
התכוונתי לשלוח לחברה שלי הודעה של אני מאוהבת במישהו ושלחתי לו את זה בטעות
אנונימית
בכיתה ב לא עשיתי גבות (המצב לא היה טוב) ולא גילחתי וחשבתי שזה יפה פס וורוד בשיער ושזה יפה שהשיער על עין אחת והתאפתי כמו סתומה והלכתי ככה כל יום לבית ספר במשך חצי שנה... התמונת מחזור עשתה לי טראומה לכל החיים!
באותו הנושא: