7 תשובות
תרימי את הקול ותגידי להם בסדר אם זה מה שאתם חושבים עליי אין בעיה, אני אהיה מה שאני רוצה ואתם לא תשנו אותי, אופי חלש זה אתם חושבים אז אתם לא מכירים אותי.
להתעלם ולהוכיח להם אחרת
אנונימית
תוכיחי להם שאת בן אדם חזק עם שאיפות גדולות
ההורים שלך הם מההורים האלה שבנו לעצמם תבנית של בן אידיאלי ולא רוצים לחרוג ממנו, זה נורא אבל אלה ההורים שלך
את לא חייבת להוכיח להם כלום אם הם קוראים לך חלשת אופי.
^ ככה לא מדברים עם הורים עם כל הכבוד למה הם אמרו לך הם הורה ואתה ילד
את האמת שכשקראתי את זה פעם ראשונה זה היה נשמע כאילו הם מזלזלים בך ממש אבל לא יודעת כנראה שדמיינתי משהו יותר מעליב מזה..
כי אני אף פעם לא הייתי אומרת לילד שלי ומזלזלת בו שלא יצא ממנו כלום חוץ מזה ואני אבין אותי אם הוא יגיד את מה שאני כתבתי.
אבל כנראה שהם אמרו את זה לא בגישה של להוריד אותך ולזלזל בך וזה מה שלא הבנתי בהתחלה כנראה.
אני מצטערת על התגובה הראשונה שלי.
כי אני אף פעם לא הייתי אומרת לילד שלי ומזלזלת בו שלא יצא ממנו כלום חוץ מזה ואני אבין אותי אם הוא יגיד את מה שאני כתבתי.
אבל כנראה שהם אמרו את זה לא בגישה של להוריד אותך ולזלזל בך וזה מה שלא הבנתי בהתחלה כנראה.
אני מצטערת על התגובה הראשונה שלי.