2 תשובות
יש לי מישהי בשכבה עם אוטיזם ממש ממש קל.
אני מתנדבת עם ילדים שהם מוגבלים שכלית והתפתחותית
ולמדתי קצת על אספרגר אבל אני לא מכירה מישהו שיש לו את התסמונת הזאת