3 תשובות
אם את לא בקשר איתם אז לדעתי אין טעם להזמין. זה לא יועיל בהרבה. תחשבי על זה, את תצאי עם אנשים שאת מדברת איתם פה ושם ומה שיקרה זה שאת תהיי הרבה עם החברים הקרובים שלך ולא איתם.
ואולי להם זה יהיה די מוזר.
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני בקשר רק עם שני אנשים
וממש באלי לחגוג בכל זאת
אנונימית
אז לכי על זה,אולי זה יחבר בניכם יותר