6 תשובות
בטח ,תשאלי אותו למה הוא אמר ידידה
שואל השאלה:
הוא לא דיבר עם ההורים שלו
הוא דיבר עם חבר שלו
הוא לא דיבר עם ההורים שלו
הוא דיבר עם חבר שלו
אנונימית
זה אומר שהוא מתבייש או משהו, תדברי איתו על זהב
זה*
הגיוני לגמרי
באותו הנושא: