13 תשובות
לא כל כך, לא. אבל יש כאלו ששולחות לי.
לא אני לא שולחת.
היא כן שולחת.
היא כן שולחת.
לחברות הכי טובות שלי כן
לא
כל יום כל דקה כל שעה באינסטגרם ולפעמים בווצאפ
נע, אני משעמם
ברור חופשי.
כל הזמן
כן ואני מצטערת על זה
כשיש לי מצב רוח טוב או משהו אז כן
הן לא כי הן יודעות שיקרה משהו לתמונות האלה בסוף חחח
הן לא כי הן יודעות שיקרה משהו לתמונות האלה בסוף חחח
לבסטי? בארור
חחח ברור
כל יום וכל היום
כל יום וכל היום
כן וכן