2 תשובות
אולי לא דייט אבל אפשר ליפגש לדבר ליתקרב אחד לשני
אני יוצאת לםעמים עם ידידים שלי לשיחות המון זמן זה כיף ומקרב וזה לא בשביל חברוּת...
זה ממש תלוי לאן לוקחים את זה, בעיקרון לא אבל אם שני הצדדים מבינים שרומנטית זה לא מסתדר אז אפשר להיפגש ושזה יצא יותר בשביל חברות