3 תשובות
שואל השאלה:
כן אני לא אכין בסוף לא רוצה לסכן אותם
תשמחי אותם מספיק גם אם פשוט תדברי איתם בוידאו :)
אנונימית
את יכול לשלוח להם עוגיות עם ברכה ,זה גם נחמד נורא