13 תשובות
למה מפחיד?
אנונימי
לא מפחיד.. אבל מעצבן ולא כיף.
לא... זה קצת יותר קשה אבל זה לא כזה נורא. וגם חווים מלא חוויות אז סהכ זה כיף
ממש לא
חלק כיף
חלק קשה
חלק עצוב
אבל בסוף מה שזוכרים זה את החוויה ואת הדברים הטובים :)
חלק כיף
חלק קשה
חלק עצוב
אבל בסוף מה שזוכרים זה את החוויה ואת הדברים הטובים :)
אנונימית
האמת שלא!
זה נחמד
לא מפחיד
יש עומס זה כן כיתות יא יב הן לא קלות..
אבל לומדים להסתדר עם זה
יש יותר צחוקים יותר בגרות סהכ תקופה כיפית
אני אישית שנה שעברה(כיתה יב) היה לי קשה וזה אבל נהנתי שהיו לי הברזות וצחוקים עם חברות
יש עומס זה כן כיתות יא יב הן לא קלות..
אבל לומדים להסתדר עם זה
יש יותר צחוקים יותר בגרות סהכ תקופה כיפית
אני אישית שנה שעברה(כיתה יב) היה לי קשה וזה אבל נהנתי שהיו לי הברזות וצחוקים עם חברות
חחח למה מפחיד?
לא מפחיד.. פשוט זה מין הסתם יותר קשה מהיסודי (מבחינת הלימודים)
וכיתות יא-יב
זה ממש ממש קשה ללמוד כי זה בגרויות והרבה לחץ בתקופה ממש קצרה של חודש-חודשיים
לא מפחיד.. פשוט זה מין הסתם יותר קשה מהיסודי (מבחינת הלימודים)
וכיתות יא-יב
זה ממש ממש קשה ללמוד כי זה בגרויות והרבה לחץ בתקופה ממש קצרה של חודש-חודשיים
כן, זה יותר קשה מיסודי וחטיבה, אבל זה לא אסון בכלל
אם רוצים לומדים מצליחים וגם נהנים המון וצוברים הרבה חוויות.
אם רוצים לומדים מצליחים וגם נהנים המון וצוברים הרבה חוויות.
אני כבר יב ואני זוכרת שנורא נלחצתי להגיע לתיכון ולהיות בסביבה שהיא חדשה וכולי אבל אז גיליתי שזה ממש כיף ואני ממש אתגעגע וכבר מתגעגעת לתקופות האלו
לא מפחיד, כיף
באותו הנושא: