4 תשובות
הוא צודק הבן אדם שמעלי, זה עושה בעיות גם לראייה של העיניים. בנוסף לכל הבעיות שיש בזה.
המלצה תקחי כפית שטוחה של סוכר או שבכלל אל תוסיפי: )
המלצה תקחי כפית שטוחה של סוכר או שבכלל אל תוסיפי: )
מבחינת קלוריות בסוכרזית יש פחות.
אבל לפני כמה חודשים הייתה כתבה על כל התחליפים הממתיקים של הסוכר ואמרו שמכניסים לזה כל מיני כימיקלים שפשוט הורסים את הגוף אז כבר עדיף לשתות סוכר רגיל בכמות קטנה או לא לשתות בכלל סוכר. בכל מקרה סוכרזית זה ממש לא ממולץ
אבל לפני כמה חודשים הייתה כתבה על כל התחליפים הממתיקים של הסוכר ואמרו שמכניסים לזה כל מיני כימיקלים שפשוט הורסים את הגוף אז כבר עדיף לשתות סוכר רגיל בכמות קטנה או לא לשתות בכלל סוכר. בכל מקרה סוכרזית זה ממש לא ממולץ
שואל השאלה:
ומה יותר טעים?
ומה יותר טעים?
סוכרזית פחות קלוריות
באותו הנושא: