3 תשובות
אני מאמינה שאם את תעשי חמש יחל זה לא יעניין אותם כמה יחל עשית בתיכון
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אז אם אני אשלים אחרי בית ספר זה אמור לעזור לי מן הסתם אבל שה לא יפריע לי להתקבל לטכניון או לכל אוניברסיטה אחרת?
אוקיי אז אם אני אשלים אחרי בית ספר זה אמור לעזור לי מן הסתם אבל שה לא יפריע לי להתקבל לטכניון או לכל אוניברסיטה אחרת?
תמיד אפשר להשלים לחמש, או 'להשלים' מגמה אם צריך. השאלה אם את צריכה.
אני מכיר את הדרישות סף במקום שאני לומד בו. בטכניון ספציפית אפשר להתקבל גם עם 4 יח"ל.
אני מכיר את הדרישות סף במקום שאני לומד בו. בטכניון ספציפית אפשר להתקבל גם עם 4 יח"ל.
באותו הנושא: