13 תשובות
שאני חיה
אנונימית
שאני לא יכולה לחגוג את היום הולדת שלי איכשהו.
שכתבת אותכם ולא אתכם.
עיצבן ממש.
שממש בא לי לצאת החוצה אבל אני לא יכולה
שואל השאלה:
תיקנתי :)^^
אנונימית
שמסננים אותי
תגידי תודה
לי יש תרנגולות ויונים שיושבים לי מול החלון
שואל השאלה:
לי יש כמה עורבים אבל זה עדיין מעצבן ^
אנונימית
בא לי ים
יש איזו מישהי שאני רוצה לפגוש אבל אני לא יכול.. פשוט מעצבן
אנונימי
שאף אחד לא עונה לי
שהיום הזה לא יותר ארוך...לא מעצבן אבל סתם קשה, יום שישי תמיד קצר מדי ויש לי מלא דברים לעשות. (קצר בגלל שבת)
אחים שלי