5 תשובות
זאת עדיין השנה שלי
אני לא הולכת לבית ספר משמע אפס התקפי חרדה ומגע אנושי אני לא סובלת בני אדם ששופטים אותי על עצם קיומי ואני יכולה לשחק מיינקראפט כל היום אני חיה את החלום
אני לא הולכת לבית ספר משמע אפס התקפי חרדה ומגע אנושי אני לא סובלת בני אדם ששופטים אותי על עצם קיומי ואני יכולה לשחק מיינקראפט כל היום אני חיה את החלום
אכן כן
כן .
חחחחחח
לא
לא
שנה של כאפות על ימין ועל שמאל עם הצד המעליב בוודאי
באותו הנושא: