36 תשובות
תקווה גם
אני הצבעתי לתקווה
כולם חוץ מתקווה
אנונימית
שואל השאלה:
רק תקוה היא פשוט אחת המהממות והיא עומדת על שלה ויש לה אהבה עצמית שאני מאחלת לכל אחד והיא לא צבועה לעומת אחרים שיש שם
אנונימית
אסיף
אנונימית
אסיף , וליאור לפני שהודח ):
שואל השאלה:
וואי כן אני גם ממש אוהבת את ליאור
אנונימית
ירדן לב כמו שלה אין לאף אחד
אני בעיקר אוהבת שהיא לא ירדה לרמות של תקווה וליאור בריבים
אבל היא דיברה מלוכלך ממש בתחילת העונה כאילו ממש מלוכלך..
גם עליי תקוה היא הכי אמיתית שיש
אסיףף (:
^ loveyourselflikeido
בדיוק מה שבאתי לרשות ירדן המלכה ❤
אנונימית
ירדן מדהימה אישה שתמיד מפרגנת והכל
תקווה לעומתה רק עודדה וונדליזם כלפי אנשים שמוציאים לנו את העיניים (אדם) מרוב שהם עשירים או כל דבר אחר
אנונימית
אודליה❤
תקווה ואודליה, מלכות.
לדעתי או גדי או תקווה יזכו אני רוצה שאחד שהם יזכו אני פשוט אוהבת אותם והכי מגיע להם
חברים ברור שזה שי חי
גדי/אסיף
גדי
תקווה! חולה עלייה לגמרי.
אנונימית
אסיף וירדן
ירדן ואסיף
אודליה נוראית^^^
ואסיף וגם אדם חמוד
אנונימית
תקווה
גדי
ליין
גדי.
ברור שתקווה
אנונימית
גדי הכי נשמה בבית הזה
אסיף/תקווה/גדי
אני חושב שתקווה תנצח אבל רוצה שאסיף