5 תשובות
כי זה מוציא עצבים מן הסתם
זה קורה גם לי
וזה בגלל שיש להם התפרצויות זעם יש את זה לרוב הבנים
שואל השאלה:
שאלתי בנים ובנות עונה לייסטר
אנונימית
כדי לשבור רגל
גם בנות יכולות .. וזה כדי להוציא עצבים לרוב