15 תשובות
כעע
מוריד
פחות
כשאנחנו מתבגרות זה סתם דוחה.
~v~
זה מעלה רק אם יש לך כוס.
אני בן ובאלי לתת כאפה לפאק בויס
בגיל 15 אולי זה מעלה אבל 17 ויותר לא יסתכלו עלייך בכלל
מוריד
שואל השאלה:
אני לא פאק בוי בכלל
איכס מה זה אנשים מגעילים
זה בכלל לא מעלה, לא הסגנון ולרוב רק ילדות קטנות מתלהבות.
מוריד..
616
וואו ממש מעלה
מוריד
מוריד ממש