15 תשובות
כעע
מוריד
פחות
כשאנחנו מתבגרות זה סתם דוחה.
מוריד
זה מעלה רק אם יש לך כוס.
אני בן ובאלי לתת כאפה לפאק בויס
בגיל 15 אולי זה מעלה אבל 17 ויותר לא יסתכלו עלייך בכלל
מוריד
שואל השאלה:
אני לא פאק בוי בכלל
איכס מה זה אנשים מגעילים
אני לא פאק בוי בכלל
איכס מה זה אנשים מגעילים
זה בכלל לא מעלה, לא הסגנון ולרוב רק ילדות קטנות מתלהבות.
מוריד..
וואו ממש מעלה
מוריד
מוריד ממש
באותו הנושא: