6 תשובות
אוי בן אדם טיפש..
זה לא אחד מהדברים שלומדים בשיעור לשון?
כן כן כן כן לעולם בעקבות השמש
חח זה מצחיק אותי שהתגובה הראשונה אומרת אי אפשר לנצח ^אם^ אנשים כאלה.. עם*
תגיד לו שיבדוק בספר לשון, שישאל את ההורים שלו ואת המורים שלו, ואם הוא רוצה להרחיב ראש שילך לאקדמיה לעברית אפילו! חחח
שמות המספר המונים בלשון נקבה – שלוש, ארבע, חמש וכדומה – באה בהם תי"ו כאשר חבור להם כינוי. למשל: שְׁלָשְׁתֵּנוּ, אַרְבַּעְתְּכֶן, חֲמִשְׁתָּן וכיו"ב.
לא הבנתי מה קרה... אז בואי לפרטי ותסבירי לי..
ועכשיו שאני אוכל להבין מה אתה רוצה?
אי אפשר לנצח אם אנשים כאלו. אל תנסי...
אנונימי