2 תשובות
אני קניתי מסקארה , שמעי זה לא הדבר הכי איכותי אבל אני לא צריכה יותר מי זה..
בביוטיקר יש ממש איכותי לא יקר ושווה את המחיר המון ממליצים על זה , קונים את המכונה בנפרד לק טופ ולק בסיס (כל אחד עולה 10) ואת הצבעים שרוצים גם עולה 10 שווה
באותו הנושא: