3 תשובות
זה נטו בשביל פרסום. זה בערך מה שקרה בביאףאף זה נטו מבויים בשביל פרסום ומה אכפת להם שישנאו אותם ממילא כנראה בקרוב יקרה משהו ויאהבו אותם הכל זמני ברשת
שואל השאלה:
אני לא חושבת שמישהו יסכים שמיליוני אנשים ממלא ארצות ישנאו אותו על משהו שהוא לא עשה
אני לא חושבת שמישהו יסכים שמיליוני אנשים ממלא ארצות ישנאו אותו על משהו שהוא לא עשה
זה הכל שטויות בשביל שהם ימשיכו להיות מוכרים
באותו הנושא: